Regulamin platformy business to business hurt.tragar.pl
Poniżej znajdziesz regulamin platformy b2b hurt.tragar.pl, w którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych na platformie b2b, czy postępowaniu reklamacyjnym.
Platforma business to business należy do TRAGAR Trąbka Sp. z o.o. wpisaną do rejestru przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego – pod numerem KRS 0000253782, NIP 551-10-49-725, nr REGON 070689441, Zebrzydowice 455B, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska.
W każdej chwili możesz skontaktować się z nami, wysyłając wiadomość na adres e-mail hurt@tragar.pl lub dzwoniąc pod numer 783-002-698 .
Definicje
Na potrzeby niniejszego regulaminu, przyjmuje się następujące znaczenie poniższych pojęć:
- Kupujący – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna,
- Regulamin – niniejszy regulamin, dostępny pod adresem https://hurt.tragar.pl/regulamin/ ,
- Platforma b2b – platforma business to business działająca pod adresem https://hurt.tragar.pl/ ,
- Sprzedawca – TRAGAR Trąbka Spółka Jawna, Zebrzydowice 455B, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska
Postanowienia wstępne
- Za pośrednictwem Platformy b2b, Sprzedawca prowadzi sprzedaż hurtową, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Platformy b2b, Kupujący może dokonać zakupu produktów uwidocznionych na stronach Platformy b2b.
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Platformy b2b, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
- Do korzystania z Platformy b2b, w tym w szczególności do dokonania zakupu na platformie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:
- dostęp do Internetu,
- standardowy system operacyjny,
- standardowa przeglądarka internetowa,
- posiadanie aktywnego adresu e-mail.
- Kupujący nie może dokonać zakupu na platformie anonimowo ani pod pseudonimem.
- Zakazane jest podczas korzystania z Platformy b2b dostarczanie treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści za pośrednictwem formularzy dostępnych na platformie b2b.
- Wszystkie ceny produktów podane na stronach Platformy b2b są cenami netto.
Usługi świadczone drogą elektroniczną
- Za pośrednictwem Platformy b2b, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.
- Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia na platformie b2b. Do złożenia zamówienia konieczne jest założenie konta na platformie b2b.
- Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto na platformie b2b, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta na platformie b2b. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień na platformie b2b. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.
- Założenie konta na platformie b2b odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Platformy b2b, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta na platformie b2b. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.
- Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa Kupującemu i przekazu danych w związku z korzystaniem z Platformy b2b, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
- Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Platformy b2b. Kupujący powinien poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Platformy b2b.
- Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Platformy b2b, Kupujący może zgłaszać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail hurt@tragar.pl W reklamacji Kupujący powinien podać numer nip, nazwę firmy, adres do korespondencji, osobę kontaktową oraz rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Platformy b2b. Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o jej rozstrzygnięciu na adres e-mail składającego reklamację.
Składanie zamówienia
- Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient.
- Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto na platformie b2b oraz pozytywnie przeszedł proces weryfikacji przez Sprzedającego. Kupujący może założyć konto z poziomu zakładki „Moje konto”.
Zakładając konto użytkownika na platformie b2b, koniecznie jest podanie poniższych danych:
-Imię i nazwisko lub nazwa
-Adres siedziby
-NIP
-Adres e-mail
-Numer telefonu kontaktowego
-Profil prowadzonej działalności
oraz zapoznanie się z Regulaminem i go zaakceptowanie. Zaznaczenie opcji “Przeczytałem i akceptuję warunki regulaminu.” oznacza, iż Klient rozumie i akceptuje warunki Regulaminu oraz zawartej umowy. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia.
- W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące
kroki:
-
- zalogować się do swojego konta na platformie b2b,
- wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
- z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do podsumowania”,
- podać adres do wysyłki zamówienia, osobę kontaktową i ewentualne uwagi do zamówienia
5) zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować.
6) kliknąć w przycisk „Składam zamówienie”.
- Po kliknięciu w przycisk „Składam zamówienie” Kupujący zostanie przekierowany na stronę Platformy b2b z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Złożenie zamówienia traktowane jest jako propozycja zawarcia umowy sprzedaży kierowana przez Kupującego do Sprzedawcy. Umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą w chwili akceptacji zamówienia przez Sprzedającego.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania).
- W formularzu zamówienia Kupujący musi podać prawdziwe dane osobowe. Kupujący ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji, gdy Kupujący podał nieprawdziwe dane lub gdy dane te budzą uzasadnione wątpliwości Sprzedającego co do ich poprawności. W takim przypadku Kupujący zostanie poinformowany telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną o wątpliwościach Sprzedawcy. W takiej sytuacji Kupującemu przysługuje prawo wyjaśnienia wszelkich okoliczności związanych z weryfikacją prawdziwości podanych danych. W przypadku braku danych pozwalających Sprzedawcy na podjęcie kontaktu z Kupującym, Sprzedawca udzieli wszelkich wyjaśnień po podjęciu kontaktu przez Kupującego.
- Kupujący oświadcza, że wszelkie dane podane przez niego w formularzu zamówienia oraz podczas zakładania konta b2b są prawdziwe, natomiast Sprzedawca nie jest zobowiązany do weryfikowania ich prawdziwości i poprawności, choć posiada takie uprawnienie zgodnie z ust. 6 powyżej.
Formy dostawy i metody płatności
- Minimum logistyczne zamówienia wynosi 2500 złotych netto. Przy niższych wartościach zamówienia na terenie kraju doliczamy koszty transportu lub indywidualnie ustalamy sposób i koszty dostawy.
- Forma płatności jest indywidualnie ustalana z Kupującym po zaakceptowaniu oferty przez Sprzedającego.
Realizacja zamówienia
- Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.
- Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki albo przygotowania do odbioru osobistego przez Kupującego.
- Czas realizacji zamówienia wynosi do 7 dni roboczych
- Jeśli zamówienie obejmuje więcej niż jeden produkt, czasem realizacji zamówienia jest najdłuższy czas wskazany w opisie produktu wchodzącego w skład zamówienia.
- Czas realizacji zamówienia liczony jest od chwili dokonania płatności za zamówienie.
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki,
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
- Wprowadzanie powyższych zmian oraz uzyskanie informacji o stanie realizacji zamówienia możliwe jest poprzez kontakt e-mailem pod adresem anna.zapalowicz@tragar.pl lub pod numerem telefonu 783-002-698.
- Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego albo powiadomi Kupującego o możliwości odbioru osobistego zamówienia.
- Wysyłka zamówienia do Kupującego realizowana jest w sposób wybrany przez Kupującego zgodnie z § 5 ust. 1 Regulaminu.
- Czas dostawy zamówienia do Kupującego zależny jest od wybranej przez Kupującego metody wysyłki i liczony jest od dnia zrealizowania zamówienia zgodnie z § 6 ust. 3 Regulaminu.
Odbiór zamówionych rzeczy
- Wskazanym jest, aby przy odbiorze Zamówionych Rzeczy Klient:
- niezwłocznie sprawdził stan opakowania i pokwitował fakt otrzymania przesyłki.
- niezależnie od powyższego – otworzył przesyłkę i sprawdził stan Zamówionych Rzeczy w chwili ich wydania oraz ich zgodności ze złożonym Zamówieniem i zawartą umową,.
- Kurier, który działa w imieniu Sklepu jest zobowiązany zaczekać, aż Klient w jego obecności sprawdzi stan i zawartość przesyłki. Jeśli Kurier z powodu ograniczenia czasowego nie będzie mógł poczekać, wówczas zobowiązany będzie sporządzić protokół w terminie 7 dni od doręczenia przesyłki, w przypadku gdy Klient stwierdzi uszkodzenie towaru.
- Zgłoszenie na powyższych zasadach uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu kurierowi lub w najbliższym oddziale firmy kurierskiej i wraz z kurierem spisanie protokołu szkodowego, na którym wyszczególniony zostanie towar uszkodzony, ułatwi Sprzedawcy rozpatrzenie reklamacji i zwiększy możliwość przyspieszenia załatwienia procedury reklamacyjnej w ramach ustawowego terminu.
- Z chwilą wydania Zamówionych Rzeczy przechodzą na Klienta korzyści i ciężary związane z Zamówionymi Rzeczami oraz ryzyka, w tym niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Zamówionych Rzeczy.
Rękojmia za wady fizyczne – tryb i warunki składania reklamacji
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
- Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
- Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
- żądać wymiany produktu na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady,
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
- Reklamacji nie podlegają towary uszkodzone z winy Zamawiającego – uszkodzenia mechaniczne.
- Kupujący może kontaktować się ze Sprzedawcą zarówno pocztą tradycyjną, jak również pocztą elektroniczną.
- Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
- Do skorzystania z rękojmi Klient winien przedłożyć dowód zakupu.
- Jeżeli przy odbiorze przesyłki klient stwierdzi uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego transportu zamówionych przedmiotów należy postąpić jak w § 7, zwrócić uszkodzony towar na adres firmy TRAGAR Trąbka Spółka Jawna Zebrzydowice 455B, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska oraz przesłać informację na adres e-mail: anna.zapalowicz@tragar.pl lub przekazać ją telefonicznie na numer 783-0002-698. Przed wysyłką reklamowanych Rzeczy, prosimy o kontakt ze Sprzedawcą w celu uzgodnienia szczegółów.
Aby reklamacja była uznana należy ją zgłosić w nieprzekraczalnym terminie 3 dni od daty dostawy.
UWAGA: Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odesłanych do nas za pobraniem.
- Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli nie będzie to już możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), zostanie wystawiona faktura korygująca.
- Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).
Dane osobowe i pliki cookies
Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w polityce prywatności dostępnej pod adresem https://hurt.tragar.pl/polityka-prywatnosci
Postanowienia końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen produktów na platformie b2b bez uszczerbku dla praw nabytych przez Kupującego, w tym w szczególności warunków umów zawartych przed dokonaniem zmiany.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
- Kupujący, którzy posiadają konto na platformie b2b o każdej zmianie Regulaminu zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną na adres e-mail przypisany do konta. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Kupujący ma prawo w każdym czasie wypowiedzieć umowę o prowadzenie konta poprzez usunięcie konta lub złożenie Sprzedawcy stosownego oświadczenia, w dowolnej formie, o wypowiedzeniu umowy o prowadzenie konta.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2018r.
- Wszystkie archiwalne wersje Regulaminu dostępne są do ściągnięcia w formacie .pdf – linki znajdują się poniżej Regulaminu.
- Wszelkie spory wynikłe pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe według przepisów o właściwości miejscowej ogólnej lub przemiennej tych sądów.